De nou, us volem proposar una d’aquestes situacions que podrien passar-nos i que, d’entrada, poden semblar fàcils però potser no ho son tant. I després una pregunta senzilla: què faries?

 

Has quedat amb un grup d’amics per fer algun pla de dissabte, que a més hi ha partit avui. Sou un grup bastant divers; una gran part us coneixeu dels entrenaments del club (tot i que formeu part de diferents categories) però hi ha també hi ha amics i amigues d’amics. Us heu trobat ja unes quantes vegades i et portes prou bé amb tothom i acostumeu a fer plans divertits.

No està molt clar on anireu avui després del partit, perquè ningú organitza res a casa seva, ni us han comentat de cap trobada de “botellón”, ni tothom teniu l’edat per entrar a una discoteca i als més grans els hi fa mandra tornar a anar a una sessió +16.

D’entrada heu quedat a una plaça on us veieu de tant en tant, algú portarà una mica d’alcohol per fer les prèvies, anireu a algun bar a mirar el partit, i després ja veureu com continueu.

 

 

De cop un dels grans fa una proposta: anar a una casa de joc. Comenta que allà es pot mirar la retransmissió i alhora apostar-hi, o també fer apostes a diferents partits i que inclús hi ha algunes màquines. Que es passa una bona estona i que hi ha alcohol molt econòmic i es pot sopar per molt poca pasta.

Tot i que el grup està molt dividit hi ha a qui sembla que li fa gràcia la idea. Tu i algú altre veieu diferents pegues. Per exemple que no tothom sou majors d’edat; i us diuen que coneixen d’un lloc on no miren gaire les DNIs, que es pot provar d’entrar i sinó es busquen alternatives. Diuen que a males poden demanar el DNI a d’altres col·legues de l’equip. Vosaltres opineu que segurament no us deixen entrar, i ells que llavors no cal que entri tot el grup, que poden entrar només alguns a fer les apostes recollint els diners de tothom i després sortir i trobar-se a algun bar. I algú altre opina que llavors es pot apostar en alguna pàgina d’internet i no cal que el grup es separi.

A tu segueix sense fer-te gràcia perquè tens poca pasta i no et ve de gust llençar-la així, però no deixen de comentar que pot semblar divertit. I a més fa pinta que gairebé tothom s’està animant.

Què faries?